10 Բան, Որոնք Ապացուցում են, որ Դու Հայ ես! (տեսանյութ)

պեչենին ուղարկեց ArmenianBuzzToorma
glendale, los, armos, armenia, usa, armenian vines, qiartu

Դու հայ ես, եթե…

1. այսպես ես «սեմուշկա» չրթում

 

2. եթե քո ածականը սրանցից մեկն է

 

3. եթե այսպես ես մարզվում

 

4. եթե ունես GPS ընկեր

 

5. եթե ունես ընկեր, ով գոնե մի անգամ լողավազանում «Տիտանիկ» ա արել

 

6. եթե հայրիկդ այսպես է պատասխանում հեռախոսազանգին

 

7. եթե այսպես ես ականջ մաքրում

 

8. եթե կյանքում սոված ժամանակ այսպիսի պատասխան ես ստացել

 

9. եթե  դու խորը գիտելիքներ ունես «Սկվազնիակ»-ի մասին

 

 10. ու հիշեք հայ լինելը կայֆ ա…բայց շատ ծանր գործ ա

 

աղբյուր` ArmenianBuzztoorma

One thought on “10 Բան, Որոնք Ապացուցում են, որ Դու Հայ ես! (տեսանյութ)

  1. Pingback: 10 Տորթ, որոնք Կփակեն Ձեր Ախորժակը, բայց Կբարձրացնեն Տրամադրությունը (photo) | Pecheni

Մի բան ասեմ էլի...